سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرگاه ماکروفر کنوود در تهران

عیب یابی تخصصی قطعات داخلی در تعمیر مایکروفر کنوود

بنابراین، ما نحوه صحیح تشخیص مشکلات را دنبال خواهیم کرد تا بخشی از ایرادهای تخصصی در دستگاه قابل بررسی باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر (ماکروفر،مایکروویو) کنوود خدمات کاملی برای دستگاه شما در تمامی مناطق تهران

بررسی فیوز ها وقتی ماکروفر روشن نمیشود

اول از همه، بعد از باز کردن پوشش محافظ، باید عملکرد فیوزها را بررسی کنید. اگر آنها سیاه شده اند یا رشته داخلی درون آن سوخته باشد، فقط کافی است فیوز را با یک نمونه جدید جایگزین کنید. معمولاً در داخل دستگاه دو فیوز وجود دارد.

ما توجه شما را به این واقعیت جلب می کنیم که هنگام خرید فیوز جدید، بهتر است که قدیمی را با خود (که سوخته است) به همرا داشته باشید تا دقیقاً همان نوع با آمپر مشخص را خریداری کنید. استفاده از راه جایگزین به اصطلاح از انداختن سیم نازک اصلا توصیه نمی شود، که می تواند وضعیت را به حالت طبیعی بازگرداند. اما در این حالت، احتمال آتش سوزی بسیار زیاد است، علاوه بر این هزینه تهیه یک فیوز گچی (معمولی) از مرکز تعمیرات مایکروفر کنوود از 15هزار تومان فراتر نمیرود.

معمولا سوختن فیوز شامل دلایل پیش زمینه ای است که باید توسط تکنسین تعمیر مایکروفر کنوود عیب یابی شود.

تست خازن

اگر وقتی دستگاه را روشن می کنید، صدای وزوز یا صدای عجیب از داخل را می شنوید، ممکن است خازن مایکروویو خراب شده باشد. (چرا ماکروفر صدای زیاد میدهد؟)

بررسی عملکرد درست آن دشوار نیست. این کار به یک اهم سنج نیاز دارد.

اگر فلش اهم متر از میزان مشخص شده انحراف یابد خازن خراب است، بنابراین مایکروویو هنگام کار سر و صدا غیر عادی تولید میکند یا به هیچ عنوان ماکروفر غذا را گرم نمیکند. در اینصورت برای تعویض خازن و تعمیر مایکروفر کنوود با مرکز تعمیر24 تماس بگیرید.

حتما بخوانید :
آموزش نحوه استفاده از ماکروفر و سولاردام

لازم به ذکر است قبل از بررسی و همچنین جایگزین کردن خازن میبایست کاملا دی شارژ شود. زیرا بار ذخیره شده در آن بسیار خطرناک است.

اگر به طور ناگهانی، در حین کار دستگاه، متوجه شدید که چیزی در داخل ماکروفر در حال سوختن است و در عین حال می توانید دود بلند شده از آن را نیز ببیند، توصیه میکنیم دقیقا ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

چگونه می توان دستگاه را تعمیر کرد، اگر در داخل مایکروویو شروع به جرقه زدن میکند، دوده و بوی نامطبوع ظاهر خواهد شد.

 

خرابی دیود در تعمیر مایکروفر کنوود

به طور معمول، با توجه به پیچیدگی کار، آزمایش دیود مایکروویو به دلیل ولتاژ بالا انجام نمی شود.

در واقع، تهیه کالای جدید از مرکز تعمیرات مایکروویو کنوود https://tamir24.com/kenwood-microwave-repair/ بسیار ساده تر است، نکته اصلی قبل از تهیه دیود جدید، اطمینان از مشکل نهفته موجود در آن است.

برای تعیین عیب دیود می توانید از یک خازن با ولتاژ بالا استفاده کنید (دستگاه نباید شروع به گرم کردن کند).

دو علامت بارز دیگر نیز وجود دارد ممکن است فیوز منفجر شده و یا صدای غیر عادی مایکروویو هنگام روشن بودن (اگر دستگاه بیشتر از حد معمول سر و صدا داشته باشد).